Blondiner och Bloggar

Läste just en artikel om den där nya blondin drottningen kissi kissi mjaou...eller va fan hon nu kallas :)
Gemförde vår läsar statistik, vadå populärare blondin än mig?
500 tusen läsare om dagen något i gemförelse med mina 2 trogna läsare vem det nu än kan vara...*host*
Hahaha fan va kul!!

Men helt ärligt. Om någon som läser min blogg och vet hur man pysslar om den...holla!!
Vill också göra om min :) Fast neeeej..inte rosa!!
Nu ska ja hoppa in i säng och läsa min tvär grymma bok...sedan blir det en mycket tidig morgon med fullpass på jobbet!
Ork..men måste man så måste man!!

Ps. Blondinsuza får snart ta och byta namn till blondinsuzamedslingor eller något?


Annars har dagen varit mysig..
Hel eftermiddagspass med min favorit tant på jobbet.
Fika på mitt nya stammis ställe med Faranak och kvällen avslutades med god sushi.
Köpte också ett nytt serum för håret : Lee Stafford . Split Ends ( gillar namnet , hehe ) Får la se hur det funkar imon :)
Och en ny jätte söt pincett. En LILA! :) wiiie..
Så nu har man fixat iordning brynen som jag även färgade lite mörkare igår så det matchar håret, hihi!

Helt nice.. And im proud..bättre o färga håret själv faktiskt! Blir oftast bättre resultat..
Fast jag har en grym frisör som är min högra hand gällande hår och det är ingen mindre än min kära vän Diana..grymt duktig tjej som vet va hon ska göra med saxen!! :D

natti natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0