Viktiga punkter idag


Positiva punkter:
  • Min älskade lillebror
  • David Guetta på morgonen
  • Sköna dagar på jobbet
  • Att det är helg igen och massa bra fotboll på Tv
  • Mammas underbara soppa ... 10 points!
Mindre Positiva punkter:
  • Att alla mina nära & kära lämnar mig en efter en.. Don´t Go... =( Sverige är visst mysigt under jul...
  • Den iskalla luften idag får mig att vilja ligga under täcket hela dagen lång om det så behövs!
  • Saknar att ha mina älskade syskon hemma

And then....
Det var väl allt för denna gången...
Ser fram emot helgens 2 stora matcher:
Arsenal - Chelsea  "Classico del London"
El Classico i sig.....

Som Brad Pitt själv hade sagt :  Arrivederci !

http://www.youtube.com/watch?v=jCx-Gsgy3Bs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0